چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ /

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲.۱۹

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که احساس می‌کنید که روزگار بر وفق شما نیست. این شرایط در سال تولدتان تغییر می‌کند و ایام به کام شما می‌شود. اردیبهشت را به‌آرامی به پایان خواهید رسانید. به خرداد که رسیدید، سرتان حسابی شلوغ می‌شود. در برابر کارهای دشوار کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. تیر ماه امسال زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. اَمرداد را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری در کمین شماست. به شهریور که رسیدید، غصه‌‌ای به جان شما میفتد. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌‌ها را زمین بگذارید. سایه همای سعادت در مهر امسال روی سر شما میفتد. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. در آبان امسال با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. به صلاح شماست که سفره دل‌تان را پیش این افراد باز نکنید و راز نگه‌دار باشید. در آذر امسال چشم از سلامت خود بر ندارید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند. به دی که رسیدید، تغییر مهمی در زندگی شما ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این تغییر، شما را از هدف‌های‌تان دور کند. در بهمن امسال از همیشه عاشق‌تر می‌شوید. احساسات خود را کنترل کنید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به دنبال داشته باشید. مشکلی حقوقی در اسفند امسال راه شما را سد می‌‌کند. در برابر این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. فروردین سال آینده با فرصتی برای افزایش درآمد روبه‌رو خواهید شد. در این ماه بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

مدت‌های زیادی است که بیماری مزمنی وجود نازنینتان را تهدید می‌کند، امروز نشانه‌هایی از بهبود پیدا می‌کنید و در چند روز آینده برای همیشه از شر این بیماری خطرناک رها می‌شوید. فرد خودخواهی سر راه شما قرار می‌گیرد و از در ناراحتی و مشاجره وارد می‌شود. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و این مشاجره را ختم به خیر کنید. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید.  امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. همکاران امروز در محل‌کار ثابت می‌کنند که از هر فرصتی برای کمک به شما بهره ‌می‌گیرند.  دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت. 

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

امروز با حجم زیادی از کارها روبه‌رو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید.   عزم راسخی که در انجام کارها دارید را ادامه دهید و مطمئن باشید، تلاش‌های‌ شما به بار خواهد نشست.  به فکر افزایش درآمد از راه‌های خلاف افتاده‌اید، اما به خاطر داشته باشید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان گرفتار مشکلی است و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. یکی از اطرافیان توقع‌ بی‌جایی از شما دارد، با این فرد صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از ایشان درخواست نمایید تا توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارد. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق ‌زندگی‌تان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق ‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. مشکلاتی در محل‌کار یا منزل در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر خواهید آمد.  هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. این رویکرد در آینده گره‌های زیادی از زندگی شما باز خواهد کرد و شرایطی را مهیا می‌کند تا اطرافیان به هوش سرشار شما پی‌ببرند.

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته‌ است. برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد بیگدار به آب نزنید و با افراد با تجربه مشورت کنید. خبر شاد و مسرت‌بخشی به دستتان می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و روز را با شادی و خوشی به پایان برسانید.  کاری که مدت‌ها پیش انجام داده بودید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و مطمئن باشید کار خوب هرگز بدون پاداش باقی نمی‌ماند.  همسر یا عشق‌ زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

 روز حساسی را در پیش دارید و به صلاح‌تان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. احتمال زیادی وجود دارد که مرتکب اشتباه بزرگی شوید. به نفع شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در آینده مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد.  به خاطر داشته باشید کم‌توجهی به اطرافیان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند. دقت و وسواس برای انجام کارها به خرج دهید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید.  با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد. دامنه ارتباط‌های خودتان با این فرد را گسترش دهید و از وی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، کمک بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندی‌های خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.  مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده دلخوری را به صلح و آشتی تبدیل کنید.

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

روحیه تلاش‌گری دارید و حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نمی‌‌کشید. کمی به خودتان استراحت دهید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید.  یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.  رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگیتان اضافه کنید. امروز از آن روزهاست که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد.  فکر بکری به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. مطمئن باشید انجام این فکر، دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد.

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

نیازی نیست نگران سلامتی‌تان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد.  قلب مهربانی دارید و همیشه به فکر اطرافیان هستید. مطمئن باشید محبتی که به دوستان می‌کنید بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.  روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شماست و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

فکر می‌کنید برای فراگیری مهارت‌های جدید دیر است، اما این طرز فکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دستتان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم افراد سرشناسی حضور دارند، در نتیجه به هر قیمتی که شده در این مراسم حضور پیدا کنید و با آشنایی با افراد سرشناس و مهم، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت را تجربه نمایید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید.  خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

  قصد انجام کار مهمی را دارید، اما پول لازم برای انجام این کار فراهم نشده و این وضعیت زمینه بلاتکلیفی شما را فراهم کرده است. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک اطرافیان در جریان این کار مهم شما قرار می‌گیرند و پولی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند.  به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری انجام دهید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز اصلاً حوصله ندارد. در این شرایط کمی ایشان را به حال خودش بگذارید. مطمئن باشید در چند روز آینده رفتار بهتری با شما در پیش خواهد گرفت.

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

امروز حسابی خسته‌اید و حواستان اصلاً به کار جمع نمی‌شود. در این شرایط نیازی نیست به خودتان سخت بگیرید. بهتر است کمی استراحت کنید و انرژی تحلیل‌رفته‌تان را دوباره بدست آورید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. حرف‌های نیشداری می‌زنید و اطرافیان را با زبان خود آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود اطرافیان شما را کنار بگذارند، لحن کلام خود را تغییر دهید و با دیگران مهربان باشید.  وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف می‌کنید. ادامه این روحیه چیزی به غیر از اتلاف عمر برای شما به دنبال ندارد. از امروز زندگی را جدی بگیرید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواستان را به رفتار وی جمع کنید. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید.  اگر مواظب گذر زمان نباشید، روز شما بدون اینکه کار خاصی انجام دهید به پایان می‌رسد. قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. به اندازه‌ای که به کار اهمیت می‌دهید، به همسر یا عشق‌زندگی‌تان توجه نمی‌کنید. امروز این شرایط را تغییر دهید و بیشتر به فکر عشق‌زندگی‌تان باشید.

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

حادثه‌ای در کمین شماست و بهتر است امروز حسابی حواستان را جمع کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را به پایان برسانید و در آینده به‌گونه‌ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند.  سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید.

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

اخلاق‌های ناپسندی دارید و اطرافیان را از رفتارهای خود دلخور کرده‌اید. قبل از اینکه این رفتار‌ها شما را به فرد منفوری در بین دوستان و آشنایان تبدیل کند، آن‌ها را کنار بگذارید و توجه بیشتری به اطرافیان داشته باشید. انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید. با این حال به اندازه‌ای که انتظار دارید به هدف‌هایتان نرسیده‌اید. اجازه ندهید این شرایط شما را افسرده کند. از تلاش شبانه‌روزی دست نکشید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌هایتان را دریافت می‌کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرد و قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز کنید.  ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگی‌تان تکان نخورد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. می‌خواهید قسمتی از پس‌انداز خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، اما آشنایان مخالف این کار هستند. نظر اطرافیان را درباره این تصمیم‌ سرمایه‌گذاری جویا شوید و پس از مشورت با افراد باتجربه، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. کارها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کارهای مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کارها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود. 

پ
9 ماه پيش [ 33 بازدید ]
9 ماه پيش [ 30 بازدید ]
9 ماه پيش [ 29 بازدید ]
9 ماه پيش [ 29 بازدید ]
9 ماه پيش [ 29 بازدید ]
9 ماه پيش [ 27 بازدید ]
9 ماه پيش [ 26 بازدید ]
9 ماه پيش [ 26 بازدید ]
9 ماه پيش [ 26 بازدید ]
9 ماه پيش [ 25 بازدید ]
9 ماه پيش [ 24 بازدید ]
9 ماه پيش [ 23 بازدید ]
9 ماه پيش [ 20 بازدید ]
9 ماه پيش [ 19 بازدید ]
9 ماه پيش [ 19 بازدید ]
9 ماه پيش [ 18 بازدید ]
9 ماه پيش [ 17 بازدید ]
9 ماه پيش [ 16 بازدید ]
9 ماه پيش [ 15 بازدید ]
9 ماه پيش [ 15 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 11 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 8 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 10 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 9 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 9 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 8 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 7 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 8 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 9 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 8 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 24 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 7 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 7 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 9 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 8 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 7 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 8 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 14 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 8 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 7 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 9 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 8 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 9 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 27 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 4 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 5 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 4 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 7 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 6 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 7 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 6 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 18 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 7 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 9 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 5 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 8 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 7 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 8 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 4 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 7 بازدید ]